lördag 26 september 2009

Svar på feedback

Har fått en hel del feedback under dagen vilket har varit jättekul och bra för mig. Fortsätt gärna kommentera eller maila mig om du har åsikter kring bloggens innehåll eller utseende.

I alla fall så har jag fått lite tips om att färgerna gör att man måste anstränga sig för att kunna läsa. Detta har jag sjävklart tagit till mig och därför gjort en ändring redan idag. Vet ej om det är provisoriskt eller mer långvarigt, men tror i alla fall att det nu går lättare att läsa inläggen. För er som inte hann se så hade jag i alla fall en grön bakgrund på rutan med inläggstexten innan vilket gjorde att texten i sig var svår att urskilja. Som ni ser nu har jag bytt till en vit bakgrund vilket är vanligast och även bäst för ögat.

Jag jobbar även på att ändra utseendet på sidomenyerna, men då jag har en del bilder med tillhörande grön bakgrund tar detta lite längre tid. Men ha tålamod så ska även dessa passa in i nya designen :)

Som sagt så är det otroligt roligt med all respons och hoppas ni vill följa mig framöver.

2 kommentarer:

  1. Mycket bättre färgval!!! Skulle kanske minska ner top-framen lite. Man behöver scrolla ner halva sidan innan texten syns. Men det kanske bara är jag som störs.
    Nu återstår om innehållet kommer vara intressant oxå. Får väl titta in mer gånger

    /Christian

    SvaraRadera
  2. Hej igen Christian :)
    Tack återigen för dina tips! Nu blir man i alla fall inte blind av att läsa längre stycken.

    Hoppas du kikar in fler gånger och förhoppningsvis kommer du hitta intressanta inlägg framöver :)

    SvaraRadera